Meditrendy Medyczna Moda
Facebook Instagram

INFOLINIA Phone 690240661 CZYNNA PN-PT 10.00 - 16.00

do kasy suma: 0,00 zł
Wymiany/Zwroty/Reklamacje

 

center



 





Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres:

Meditrendy Medyczna Moda
Dział Wymian i Zwrotów

ul. Wręczycka 47/49

42-202 Częstochowa

 

WYMIANY

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Wybrany rozmiar jest nieodpowiedni lub fason źle leży na Twojej figurze?
Nie musisz się tym przejmować! W naszym sklepie wymienimy każdy odesłany produkt na inny wybrany przez Ciebie z naszej oferty.

Sprawdź kiedy przyszła do Ciebie przesyłka. Jeśli nie minęło jeszcze 14 dni od jej odebrania możesz przystąpić do wymiany.
Co musisz zrobić aby rozpocząć proces wymiany?

1. Przygotuj rzeczy, które chcesz odesłać w następujący sposób:
    - odsyłane rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania
    - muszą posiadać oryginalne opakowanie - prosimy o staranne złożenie rzeczy do woreczków foliowych lub pudełek
    - muszą posiadać komplet metek produktowych - produkty bez metek nie będą podlegać wymianie
   
2. Wypełnij formularz wymiany: znajdziesz go poniżej w linku lub w przesyłce z zamówieniem



3. Do formularza dołącz oryginał paragonu lub faktury (w przypadku faktury wystarczy podać jej numer na formularzu)

4. Wypełniony formularz wraz z dokumentem sprzedaży włóż do środka paczki

5. Paczkę wyślij na adres naszej siedziby Pocztą Polską lub dowolną firmą kurierską.
    UWAGA!!! Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz, że nie odbieramy paczek z Paczkomatów i Punktów Odbioru jak Stacje Orlen, Sklepy Żabka itp...

6. Po otrzymaniu paczki poinformujemy Cię o tym fakcie smsem i mailem.

7. Wymiana produktów trwa w zależności od stanów magazynowych od 2 - 15 dni roboczych. Jeśli chcesz się dowiedzieć o przewidywanym okresie oczekiwania na wymianę zadzwoń na naszą infolinię 690240661 i wybierz temat rozmowy Wymiany.
    Jeśli nie będziemy w stanie wymienić produktu z uwagi na brak asortymentu na magazynie zwrócimy Ci bezzwłocznie pieniądze  w celu zakupu innego towaru.

8. W przypadku kompletów dopuszczamy wymianę zarówno całego kompletu jak i jednej jego części, więc możesz odesłać cały komplet lub tylko bluzę lub spodnie.

9. W przypadku różnicy w cenie wynikającej z wymiany na produkt droższy lub tańszy informujemy, że nadwyżka zwracana jest na podany w formularzu numer konta, a dopłata pobierana przez kuriera w trakcie dostawy lub płatna w Paczkomacie.

10. Za usługę wymiany i wysyłki pobieramy kwotę 10zł płatnych u kuriera lub w Paczkomacie.

 

ZWROTY
GWARANTUJEMY 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (D. U. 2014 r. poz. 827), jeśli towar nie był używany lub w żaden sposób zniszczony, można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość klient odsyła towar na koszt własny, a kwota zwrotu jest sumą kosztów zakupu towaru oraz najtańszej formy przesyłki oferowanej przez sprzedawcę.

 

ZASADY ZWROTU

ZWRACANY produkt musi być:
1.  wyposażony w formularz zwrotu
     


1.  w stanie nienaruszonym (nienoszący śladów użytkowania),
2.  z kompletem metek,
3.  w oryginalnym opakowaniu,
4.  z dowodem zakupu:
      paragon - prosimy o dołączenie oryginału paragonu na którym widnieje zwracany towar

      faktura - prosimy o dołączenie kopii faktury na której widnieje zwracany towar

W przypadku zwrotów częściowych wystawimy fakturę korygującą i wyślemy ją mailem na adres widniejący w zamówieniu. Zwrot gotówki jest uzależniony od formy płatności i może nastąpić poprzez system elektronicznych płatności Shoper/Blue Media lub przelewem tradycyjnym. Pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni roboczych  od zarejestrowania zwrotu w naszym systemie. Klientowi przysługuje zwrot pełnej kwoty zamówienia i najtańszej formy wysyłki oferowanej przez nasz sklep internetowy. Produkt należy odesłać na własny koszt na adres:
Meditrendy Medyczna Moda
ul. Wręczycka 47/49
42-202 Częstochowa


WAŻNE INFORMACJE!!!

• Nie przyjmujemy zwrotów odesłanych do nas za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub innych punktów odbioru jak Żabka, Staje PKN Orlen czy inne. Nie przyjmujemy również paczek wysłanych kurierem czy pocztą za pobraniem.

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione na indywidualne zamówienie (np. niestandardowy rozmiar)

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów spersonalizowanych (hafty czy naszywki)


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium