Facebook Instagram

INFOLINIA Phone 690240661 CZYNNA PN-PT 9.00 - 17.00

Pytania i odpowiedzi

Jak dobrać odpowiedni rozmiar odzieży? Przede wszystkim należy korzystać z tabeli rozmiarowej. Zwróć uwagę czy tabela zawiera rzeczywisty wymiar odzieży czy dotyczy wymiaru osoby. Jeśli tabela podaje wymiary osoby należy zmierzyć się przy ciele bez luzu w podanych miejscach. Do zakupu żakietu/ bluzy czy sukienki najważniejszy jest rozmiar biustu. To on jest wymiarem decydującym. Rozmiar tali jest przydatny głównie do mocno taliowanych ubrań i nie należy go mylić z pasem gdzie zaczynają się spodnie. Przy wyborze spodni/spódnic najlepiej kierować się wymiarem w biodrach. Do podanych wymiarów w tabeli producenci dodają luzy konfekcyjne. W przypadku odzieży amerykańskiej producenci stosują bardzo duże luzy konfekcyjne, dlatego najczęściej dobrze dobrany rozmiar jest o jeden niższy niż wg polskiej numeracji. Tzn jeśli w Polsce zazwyczaj nosisz rozmiar M to zamów odzież w rozmiarze S. Oczywiście każdy model jest inny i ten sam rozmiar nie zawsze będzie dobry w innym produkcie nawet tego samego producenta. Jeśli wciąż wahasz się, jaki rozmiar wybrać zadzwoń do nas, postaramy się dobrać najlepsze rozwiązanie dla Ciebie. Pamiętaj że zawsze masz 14 dni na wymianę lub zwrot.

Jak dopasować kolor bluzy i spodni? Aby uzyskać ten sam kolor należy wybrać odzież z tej samej firmy i linii. Przy każdym produkcie jest napisane z jakiej jest firmy i z jakiej linii. Najlepiej jest skorzystać z kategorii Komplety medyczne- tam są pokazane połączenia sugerowane przez producentów i wówczas masz pewność tego samego materiału i dodatków. Jeśli jednak sugerowane połaczenie Ci nie odpowiada możesz wejść do kategorii >producenci< a następnie wybrać konkretną linię odzieży. Wszystkie produkty z tej samej kategorii stworzą komplet. Oczywiście nie musisz zamawiać kompletu w jednolitym kolorze. Baw się kolorami i zmieniaj je w zależności od upodobań. Jeśli wciąż nie masz pewności, że wybrany przez Ciebie zestaw będzie jednolity, skontaktuj się z nami a my dobierzemy dla Ciebie najlepszy zestaw. Pamiętaj że zawsze masz 14 dni na wymianę lub zwrot.

Czy jest możliwe szycie na miarę? Jesteśmy dystrybutorem gotowych produktów i nie mamy możliwości ingerowania w proces produkcyjny. Jednak nasza oferta jest tak szeroka, że z pewnością znajdziemy coś na każdą sylwetkę. Skontaktuj się z nami a my postaramy się dobrać odzież pod indywidualne potrzeby.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?  Tak. Jesteśmy legalnie działającą firmą i każdy zakup jest potwierdzany paragonem z kasy fiskalnej lub fakturą Vat zawierającą podatek 23% na większość produktów lub 8% na wyroby medyczne (np. stetoskopy). Aby otrzymać fakturę wystarczy w momencie zamówienia zaznaczyć odpowiednią opcję i wpisać dane do faktury. Zgodnie z obowiązującymi przepisami nie ma możliwości wystawienia faktury do wystawionego wcześniej paragonu. W przypadku wymiany lub częściowych zwrotów wystawiana jest korekta.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję? Tak. Każdy produkt jest objęty 12-to miesięczną gwarancją. Jeśli w tym okresie ujawni się jakaś wada niezwiązana ze złym użytkowaniem wówczas prosimy o odesłanie jej do nas z oryginałem zakupu i formularzem a producent określi czy składana reklamacja jest słuszna i jeśli tak wymienimy towar na nowy lub zostanie naprawiony.

Jak zmienić zamówienie? Aby dokonywać zmian w zamówieniu należy się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie. Zmiany są możliwe do momentu wysłania do Ciebie przesyłki. Później istnieje jedynie forma wymiany. Pamiętaj, że od momentu zmiany czas realizacji zamówienia jest liczony od początku. W przypadku różnic w wartości zamówionego towaru pieniądze są zwracane lub Klient jest zobowiązany do dopłaty w dogodny dla siebie sposób.

Co to są kupony rabatowe? W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności i dotyczy promocji na wybrany asortyment. Kupony rabatowe występują również na Kartach Podarunkowych, które możesz zakupić w naszym sklepie np. jako prezent.

Co zrobić, kiedy kod rabatowy nie działa?  Jeżeli wygenerowany kod spełnia wszystkie kryteria, a mimo to system nie nalicza rabatu skontaktuj się z biurem obsługi klienta w celu rozwiązania problemu. Możesz także złożyć zamówienie a kod wpisać w uwagach, wówczas my po otrzymaniu zamówienia wprowadzimy rabat ręcznie i skontaktujemy się z Tobą aby poinformować o ostatecznej wartości zamówienia.

Co to jest Przechowalnia? Jest to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty te są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w >ulubionych< znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia? Najlepiej skontaktuj się z nami telefonicznie 690240661 a my sprawdzimy na jakim etapie jest realizacja Twojego zamówienia. Pamiętaj, że czas realizacji może wynosić do 14 dni roboczych. Jeśli jednak zależy Ci bardzo na czasie zadzwoń do nas, może już mamy część Twojego zamówienia i możemy ją wysłać do Ciebie szybciej. Przed kontaktem z nami przygotuj numer zamówienia, na które czekasz.

Czy zamówienia są realizowane w kilku przesyłkach? Jeśli zamówiłeś kilka produktów możemy je wysłać do Ciebie w całości lub w kilku paczkach. Staramy się wysyłać skompletowane zamówienia jednorazowo. Jednak aby skrócić Twój czas oczekiwania może się zdarzyć że kurier zapuka do Twoich drzwi częściej. Oczywiście dodatkowe koszty wysyłki są pokrywane przez nas.

Czy wszystkie produkty są dostępne od ręki? Pomimo bardzo dużego magazynu nie jesteśmy w stanie posiadać wszystkich kombinacji kolorystycznych i rozmiarowych w każdym momencie. Dlatego część produktów jest zamawiana z magazynów centralnych producentów lub szyta pod konkretne zamówienie. Jeśli zależy Ci na szybkich zakupach najlepiej zadzwoń do nas a my powiemy Ci, które produkty możemy wysłać od ręki a na które trzeba będzie poczekać. 

Czy można zamówić produkty niedostępne w stałej ofercie? Jeśli interesujący Cię produkt nie jest dostępny na naszej stronie a znajduje się w ofercie naszych dostawców możemy go dla Ciebie sprowadzić. Towar spoza naszej regularnej oferty, sprowadzany pod indywidualne zamówienie nie podlega zwrotom ani wymianie. Skontaktuj się z nami a my przekażemy szczegóły dotyczące ceny i czasu realizacji.

Czy można odebrać osobiście? Tak, serdecznie zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Częstochowie przy ul. Pułaskiego 84/86 lok. 20. Sklep czynny w pon-pt 9-17 sob 9-14. Jeśli zamówienie składasz internetowo napisz w uwagach, że będziesz odbierać produkty osobiście. Skontaktujemy się z Tobą jak zamówienie zostanie skompletowane i będzie gotowe do odbioru. Na miejscu możesz zapłacić gotówką lub kartą, jeśli zamówienie nie zostało wcześniej opłacone.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo? Tak, oczywiście. Wystarczy do nas zadzwonić. Przygotuj niezbędne informacje, których będzie potrzebować nasz konsultant, aby wprowadzić zamówienie do systemu m.in. twoje dane, dokładny adres dostarczenia towaru, wybraną formę płatności oraz dokumentu sprzedaży, który mamy załączyć do przesyłki (paragon/faktura). Po wprowadzeniu zamówienia do systemu otrzymasz maila, w którym potwierdzimy przyjęcie zamówienia do realizacji.

Czy konieczne jest założenie konta na stronie przed złożeniem zamówienia? Nie ma konieczności rejestracji przed złożeniem zamówienia, ale posiadanie konta wiąże się z wieloma korzyściami, m.in. programem lojalnościowym (za każde zakupy otrzymujesz punkty, które możesz wymienić na dostępne produkty lub gadżety). Szczegóły znajdziesz tutaj: https://meditrendy.pl/program-lojalnosciowy

Gdzie mogę śledzić przesyłkę? W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Wystarczy go skopiować i wkleić na stronie danego przewoźnika. W ten sposób uzyskasz szczegółowe informacje na temat swojej paczki.

Jak długo przesyłka oczekuje w paczkomacie na odbiór? Od momentu otrzymania wiadomości sms z kodem odbioru (6 cyfr) masz 48 godzin na odbiór swojej przesyłki.

Co się stanie, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem? Kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych. Jeżeli w tym czasie ponownie nie zastanie adresata przesyłka zostanie zwrócona do naszego sklepu. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz, abyśmy wysłali ją ponownie.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem przesyłki? Kurier nie ma takiego obowiązku, ponieważ otrzymasz wiadomość sms z podanym terminem doręczenia przesyłki. Dodatkowo losy swojej paczki możesz śledzić za pośrednictwem strony wybranego przewoźnika.

Czy mogę zapłacić kurierowi kartą przy odbiorze przesyłki? Niestety, zdecydowana większość kurierów przyjmuje tylko wpłaty gotówkowe.

Jak postąpić, gdy zamówiony towar dotarł uszkodzony? Gdy zamówiony towar dotarł do Państwa uszkodzony należy nas o tym niezwłocznie poinformować.

Jak anulować zamówienie? Aby anulować zamówienie zadzwoń do nas lub napisz maila biuro@meditrendy.pl. Potwierdzenie anulowania zamówienia/zwrotu należności otrzymasz mailowo.

Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę? Tak, oczywiście. Wysyłamy paczki do większości krajów europejskich. Wybierając w koszyku kraj dostawy pokażą się koszty przesyłki.

Jakie są dostępne formy płatności? Możesz wybrać dogodną dla siebie formę płatności. Przygotowaliśmy klika rozwiązań. Szczegóły znajdziesz tutaj: https://meditrendy.pl/pl/i/Formy-platnosci/10

Kto dostarczy moją przesyłkę i jaki jest koszt dostawy? Nasze przesyłki dostarczają: Inpost i DPD. Koszt dostawy zależy od wybranej formy płatności oraz przewoźnika, który zrealizuje zlecenie. Szczegóły znajdziesz tutaj: https://meditrendy.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4

Co należy zrobić w przypadku nieudanej płatności podczas składania zamówienia? W każdej chwili możesz wykonać przelew tradycyjny. Dane do przelewu Meditrendy Marcin Kryst ul. Pułaskiego 84/86 42-226 Częstochowa nr konta 05 1140 2004 0000 3902 7752 3816 (mBank). W tytule podaj numer zamówienia oraz poinformuj nas o zmianie sposobu płatności telefonicznie lub mailowo. Możesz też zdecydować się na formę płatności za pobraniem, wówczas zostaną doliczone koszty wysyłki według podanego cennika: https://meditrendy.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia? W przypadku braku płatności otrzymasz e-mail z przypomnieniem. Na uregulowanie płatności czekamy 7 dni roboczych, po tym terminie zamówienie zostanie anulowane, a towar wróci na magazyn.

Jak dokonać reklamacji, wymiany lub zwrotu towaru? Wszystkie informacje dotyczące wymian, zwrotów lub reklamacji towaru znajdziesz tutaj: https://meditrendy.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7

Co to jest outlet? To dział, w którym przygotowaliśmy ofertę dla osób szukających czegoś wyjątkowego w przystępnej cenie. Są tutaj pełnowartościowe produkty w obniżonej cenie. Nie zwlekaj z zakupem, ponieważ w tej kategorii mamy ostatnie sztuki!!!

Czy można zamówić odzież z haftem? Tak, oczywiście. Należy jednak pamiętać, że odzież z haftem nie podlega wymianie ani zwrotowi oraz musi być opłacona z góry. Cennik oraz szczegóły dotyczące realizacji takiego zamówienia znajdziesz tutaj: https://meditrendy.pl/pl/i/Haft-na-odziezy/13

Czy posiadają Państwo w swojej ofercie karty upominkowe? Tak, oczywiście. To idealne rozwiązanie np. na prezent dla bliskiej osoby. Skontaktuj się z nami. Przedstawimy Ci szczegóły oferty tel. 690-240-661 w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku lub zamów tutaj: https://meditrendy.pl/produkt/karta-upominkowa

Jakie informacje będę otrzymywać po zapisaniu się do newslettera? Po zapisaniu się do newslettera będziesz na bieżąco informowany o zbliżających się promocjach, nowościach w naszej ofercie oraz konkursach i aktualnych trendach. Wystarczy zaakceptować email weryfikujący poprawność podanego maila i cieszyć się z wiadomości, o których dowiesz się, jako jeden z pierwszych klientów.

Jak zrezygnować z newslettera? Zadzwoń do nas lub napisz e-mail: biuro@meditrendy.pl

Jak działa program lojalnościowy? Uczestnictwo w programie jest bardzo proste. Nie musisz robić nic więcej niż do tej pory, czyli zakupów w naszym sklepie internetowym. Wystarczy, że się zarejestrujesz, a za każde zakupy będziesz otrzymywać punkty, które możesz wymienić na wybrane produkty lub gadżety. Regulamin i więcej informacji tutaj: https://meditrendy.pl/program-lojalnosciowy?preview=true

Czy ceny w sklepie internetowym i stacjonarnym są jednakowe? Tak, oczywiście. Oferta cenowa sklepu internetowego i stacjonarnego nie różni się.

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium