Facebook Instagram

INFOLINIA Phone 690240661 CZYNNA PN-PT 9.00 - 17.00

Zwroty i reklamacje





Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres:

Meditrendy Medyczna Moda

ul. Wręczycka 47/49

42-202 Częstochowa

 

GWARANTUJEMY 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (D. U. 2014 r. poz. 827), jeśli towar nie był używany lub w żaden sposób zniszczony, można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość klient odsyła towar na koszt własny, a kwota zwrotu jest sumą kosztów zakupu towaru oraz najtańszej formy przesyłki oferowanej przez sprzedawcę.

 

ZASADY ZWROTU

ZWRACANY produkt musi być:
1.  wyposażony w formularz zwrotu - WYPEŁNIJ ELEKTRONICZNY FORMULARZ ZWROTU DOSTĘPNY NA DOLE STRONY
     po wypełnieniu go w formie elektronicznej poniżej nie musisz już go dołączać do przesyłki
     jeśli wystąpią jakieś trudności techniczne w wypełnianiu elektronicznej wersji formularza zwrotu prosimy o wydrukowanie i wypełnienie wersji papierowej
     



2.  w stanie nienaruszonym (nienoszący śladów użytkowania),
3.  z kompletem metek,
4.  w oryginalnym opakowaniu,
5.  z dowodem zakupu:
      paragon - prosimy o dołączenie oryginału paragonu na którym widnieje zwracany towar

      faktura - prosimy o dołączenie kopii faktury na której widnieje zwracany towar

W przypadku zwrotów częściowych wystawimy fakturę korygującą i wyślemy ją mailem na adres widniejący w zamówieniu. Zwrot gotówki jest uzależniony od formy płatności i może nastąpić poprzez system elektronicznych płatności Shoper/Blue Media lub przelewem tradycyjnym. Pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni roboczych od zarejestrowania zwrotu w naszym systemie. Klientowi przysługuje zwrot pełnej kwoty zamówienia i najtańszej formy wysyłki oferowanej przez nasz sklep internetowy. Produkt należy odesłać na własny koszt na adres:
Meditrendy Medyczna Moda
ul. Wręczycka 47/49
42-202 Częstochowa


WAŻNE INFORMACJE!!!

• Nie wymieniamy produktów np. na inny rozmiar czy kolor. Jeśli potrzebujesz inny produkt zrób zwrot i złóż nowe zamówienie.

• Nie przyjmujemy zwrotów odesłanych do nas za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub innych punktów odbioru jak Żabka, Staje PKN Orlen czy inne. Nie przyjmujemy również paczek wysłanych kurierem czy pocztą za pobraniem.

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione na indywidualne zamówienie (np. niestandardowy rozmiar)

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów spersonalizowanych (hafty czy naszywki)


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium