Złap komplet KOI    W SUPER CENIE
 od 239zł >> PROMOCJA <<

-50% i więcej! Cały Outlet w super cenach.

Zajrzyj >>tutaj<<

FAQ - Pytania i odpowiedzi

+
Przede wszystkim należy korzystać z tabeli rozmiarowej dołączonej do każdego produktu. Zwróć uwagę czy tabela zawiera rzeczywisty wymiar odzieży czy dotyczy wymiaru osoby. Jeśli tabela podaje wymiary osoby należy zmierzyć się przy ciele bez luzu w podanych miejscach. Do zakupu żakietu/ bluzy czy sukienki najważniejszy jest rozmiar biustu. To on jest wymiarem decydującym. Rozmiar tali jest przydatny głównie do mocno taliowanych ubrań i nie należy go mylić z pasem gdzie zaczynają się spodnie. Przy wyborze spodni/spódnic najlepiej kierować się wymiarem w biodrach. Do podanych wymiarów w tabeli producenci dodają luzy konfekcyjne. W przypadku odzieży amerykańskiej producenci stosują bardzo duże luzy konfekcyjne, dlatego najczęściej dobrze dobrany rozmiar jest o jeden niższy niż według polskiej numeracji. Tzn. jeśli w Polsce zazwyczaj nosisz rozmiar M to zamów odzież w rozmiarze S. Oczywiście każdy model jest inny i ten sam rozmiar nie zawsze będzie dobry w innym produkcie nawet tego samego producenta. Jeśli wciąż wahasz się, jaki rozmiar wybrać zadzwoń do nas, postaramy się dobrać najlepsze rozwiązanie dla Ciebie. Pamiętaj że zawsze masz 14 dni na wymianę lub zwrot.
+
Aby uzyskać ten sam kolor należy wybrać odzież z tej samej firmy i kolekcji. Przy każdym produkcie jest napisane z jakiej jest firmy i z jakiej linii. Najlepiej jest skorzystać z kategorii Komplety medyczne - tam są pokazane połączenia sugerowane przez producentów i wówczas masz pewność tego samego materiału i dodatków. Jeśli jednak sugerowane połączenie Ci nie odpowiada możesz wejść do kategorii Marki a następnie wybrać konkretną linię odzieży. Wszystkie produkty z tej samej kategorii stworzą komplet. Oczywiście nie musisz zamawiać kompletu w jednolitym kolorze. Baw się kolorami i zmieniaj je w zależności od upodobań. Jeśli wciąż nie masz pewności, że wybrany przez Ciebie zestaw będzie jednolity, skontaktuj się z nami a my dobierzemy dla Ciebie najlepszy zestaw. Pamiętaj że zawsze masz 14 dni na wymianę lub zwrot.
+
Jesteśmy dystrybutorem gotowych produktów i nie mamy możliwości ingerowania w proces produkcyjny. Jednak nasza oferta jest tak szeroka, że z pewnością znajdziemy coś na każdą sylwetkę, w naszym asortymencie znajdziesz również spodnie określane jako Tall dla osób wysokich, lub Petite dla osób niższych. Skontaktuj się z nami a my postaramy się dobrać odzież pod indywidualne potrzeby.
+
Tak. Jesteśmy legalnie działającą firmą i każdy zakup jest potwierdzany paragonem z kasy fiskalnej lub fakturą Vat zawierającą podatek 23% na większość produktów lub 8% na wyroby medyczne (np. stetoskopy). Aby otrzymać fakturę wystarczy w momencie zamówienia zaznaczyć odpowiednią opcję i wpisać dane do faktury. Zgodnie z obowiązującymi przepisami nie ma możliwości wystawienia faktury do wystawionego wcześniej paragonu. W przypadku wymiany lub częściowych zwrotów wystawiana jest korekta
+
Tak. Każdy produkt jest objęty 12 - to miesięczną gwarancją. Jeśli w tym okresie ujawni się jakaś wada niezwiązana ze złym użytkowaniem wówczas prosimy o odesłanie jej do nas z oryginałem zakupu i formularzem a producent określi czy składana reklamacja jest słuszna i jeśli tak wymienimy towar na nowy lub zostanie naprawiony.
+
Aby dokonywać zmian w zamówieniu należy się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie. Zmiany są możliwe do momentu wysłania do Ciebie przesyłki. Później istnieje jedynie forma wymiany. Pamiętaj, że od momentu zmiany czas realizacji zamówienia jest liczony od początku. W przypadku różnic w wartości zamówionego towaru pieniądze są zwracane lub Klient jest zobowiązany do dopłaty w dogodny dla siebie sposób.
+
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności i dotyczy promocji na wybrany asortyment. Kupony rabatowe występują również na Kartach Podarunkowych, które możesz zakupić w naszym sklepie np. jako prezent.
+
Jeżeli wygenerowany kod spełnia wszystkie kryteria, a mimo to system nie nalicza rabatu skontaktuj się z biurem obsługi klienta w celu rozwiązania problemu. Możesz także złożyć zamówienie a kod wpisać w uwagach, wówczas my po otrzymaniu zamówienia wprowadzimy rabat ręcznie i skontaktujemy się z Tobą aby poinformować o ostatecznej wartości zamówienia.
+
Jest to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty te są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w ulubionych znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
+
Najlepiej skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 690 240 661, a my sprawdzimy na jakim etapie jest realizacja Twojego zamówienia. Pamiętaj, że czas realizacji może wynosić do 15 dni roboczych. Jeśli jednak zależy Ci bardzo na czasie zadzwoń do nas, może już mamy część Twojego zamówienia i możemy ją wysłać do Ciebie szybciej. Przed kontaktem z nami przygotuj numer zamówienia, na które czekasz.
+
Jeśli zamówiłeś kilka produktów możemy je wysłać do Ciebie w całości lub w kilku paczkach. Staramy się wysyłać skompletowane zamówienia jednorazowo. Jednak aby skrócić Twój czas oczekiwania może się zdarzyć że kurier zapuka do Twoich drzwi częściej. Oczywiście dodatkowe koszty wysyłki są pokrywane przez nas.
+
Pomimo bardzo dużego magazynu nie jesteśmy w stanie posiadać wszystkich kombinacji kolorystycznych i rozmiarowych w każdym momencie. Dlatego część produktów jest zamawiana z magazynów centralnych producentów lub szyta pod konkretne zamówienie. Jeśli zależy Ci na szybkich zakupach skorzystaj z produktów oznaczonych "Czas dostawy: 1 dzień", wówczas masz pewność, że nadamy paczkę w tym samym lub następnym dniu roboczym.
+
Jeśli interesujący Cię produkt nie jest dostępny na naszej stronie a znajduje się w ofercie naszych dostawców możemy go dla Ciebie sprowadzić. Towar spoza naszej regularnej oferty, sprowadzany pod indywidualne zamówienie nie podlega zwrotom ani wymianie. Skontaktuj się z nami a my przekażemy szczegóły dotyczące ceny i czasu realizacji.
+
Tak, serdecznie zapraszamy do naszych Salonów Sprzedaży:
Częstochowa ul. Wręczycka 47/49
pon-pt 8:00-18:00, sob 9:00-14:00
Katowice al. Roździeńskiego 188
pon-pt 8:00-20:00, sob 9:00-14:00
Łódź ul. Pabianicka 163/165
pon-pt 8:00-20:00, sob 9:00-14:00
Kraków ul. Kałuży 1 (wejście od al. Focha)
pon-pt 8:00-20:00, sob 9:00-14:00
Wrocław ul. Kukuczki 5
pon-pt 8:00-20:00, sob 9:00-14:00
Warszawa ul. Niemcewicza 17
pon-pt 8:00-20:00, sob 9:00-14:00
Bydgoszcz ul. Jagiellońska 94D
pon-pt 8:00-20:00, sob 9:00-14:00
Gdańsk, Galeria Handlowa Madison ul. Rajska 10
pon-sob 9:00-21:00, nd(handlowa) 10:00-20:00
Skontaktujemy się z Tobą jak zamówienie zostanie skompletowane i będzie gotowe do odbioru. Na miejscu możesz zapłacić gotówką lub kartą, jeśli zamówienie nie zostało wcześniej opłacone.
+
Tak, oczywiście. Wystarczy do nas zadzwonić. Przygotuj niezbędne informacje, których będzie potrzebować nasz konsultant, aby wprowadzić zamówienie do systemu m.in. twoje dane, dokładny adres dostarczenia towaru, wybraną formę płatności oraz dokumentu sprzedaży, który mamy załączyć do przesyłki (paragon/faktura). Po wprowadzeniu zamówienia do systemu otrzymasz maila, w którym potwierdzimy przyjęcie zamówienia do realizacji.
+
Nie ma konieczności rejestracji przed złożeniem zamówienia, ale posiadanie konta wiąże się z wieloma korzyściami.
+
W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Wystarczy go skopiować i wkleić na stronie danego przewoźnika. W ten sposób uzyskasz szczegółowe informacje na temat swojej paczki.
+
Od momentu otrzymania wiadomości sms z kodem odbioru (6 cyfr) masz 48 godzin na odbiór swojej przesyłki.
+
Kurier podejmuje dwie próby doręczenia przesyłki w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych. Jeżeli w tym czasie ponownie nie zastanie adresata przesyłka zostanie zwrócona do naszego sklepu. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz, abyśmy wysłali ją ponownie.
+
Kurier nie ma takiego obowiązku, ponieważ otrzymasz wiadomość sms z podanym terminem doręczenia przesyłki. Dodatkowo losy swojej paczki możesz śledzić za pośrednictwem strony wybranego przewoźnika.
+
Niestety, zdecydowana większość kurierów przyjmuje tylko wpłaty gotówkowe.
+
Gdy zamówiony towar dotarł do Państwa uszkodzony należy nas o tym niezwłocznie poinformować.
+
Aby anulować zamówienie zadzwoń do nas lub napisz maila [email protected]. Potwierdzenie anulowania zamówienia/zwrotu należności otrzymasz mailowo.
+
Na Meditrendy.pl nie posiadamy takiej możliwości, jednak jeśli chcesz zamówić towar do jednego z krajów w Europie zapraszamy na naszą stronę Meditrendy.eu, znajdziesz tam możliwość wysyłki, do aż 27 krajów Unii Europejskiej.
+
Możesz wybrać dogodną dla siebie formę płatności. Przygotowaliśmy klika rozwiązań. Szczegóły znajdziesz TUTAJ
+
Nasze przesyłki dostarcza Inpost lub GLS. Koszt dostawy zależy od wybranej formy płatności oraz sposobu dostarczenia przesyłki. Szczegóły znajdziesz TUTAJ
+
W każdej chwili możesz wykonać przelew tradycyjny. Dane do przelewu Meditrendy Marcin Kryst ul. Wręczycka 47/49 42-202 Częstochowa nr konta 44 1910 1048 2511 0701 1332 0001. W tytule podaj numer zamówienia oraz poinformuj nas o zmianie sposobu płatności telefonicznie lub mailowo. Możesz też zdecydować się na formę płatności za pobraniem, wówczas zostaną doliczone koszty wysyłki.
+
W przypadku braku płatności otrzymasz e-mail z przypomnieniem. Na uregulowanie płatności czekamy 7 dni roboczych, po tym terminie zamówienie zostanie anulowane, a towar wróci na magazyn.
+
Wszystkie informacje dotyczące wymian, zwrotów lub reklamacji towaru znajdziesz TUTAJ
+
To dział, w którym przygotowaliśmy ofertę dla osób szukających czegoś wyjątkowego w przystępnej cenie. Są tutaj pełnowartościowe produkty w obniżonej cenie. Nie zwlekaj z zakupem, ponieważ w tej kategorii mamy ostatnie sztuki! Sprawdź TUTAJ
+
Usługę haftu wykonujemy tylko do zamówień hurtowych i grupowych tzn powyżej 10 zakupionych u nas produktów podlegających znakowaniu.
+
Tak, oczywiście. To idealne rozwiązanie np. na prezent dla bliskiej osoby. Skontaktuj się z nami. Przedstawimy Ci szczegóły oferty tel. 690-240-661 w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku lub zamów TUTAJ
+
Po zapisaniu się do newslettera będziesz na bieżąco informowany o zbliżających się promocjach, nowościach w naszej ofercie oraz konkursach i aktualnych trendach. Wystarczy zaakceptować email weryfikujący poprawność podanego maila i cieszyć się z wiadomości, o których dowiesz się, jako jeden z pierwszych klientów.
+
Zadzwoń do nas 690 240 661 lub napisz [email protected]
+
Tak, oczywiście. Oferta cenowa sklepu internetowego i stacjonarnego nie różni się.