Złap komplet KOI    W SUPER CENIE
 od 239zł >> PROMOCJA <<

-50% i więcej! Cały Outlet w super cenach.

Zajrzyj >>tutaj<<

Wymiany - Zwroty - Reklamacje

WYMIANY - ZWROTY - REKLAMACJE

SPAKUJ PRODUKTY

Spakuj wszystkie produkty, które chcesz zwrócić. Dołącz do nich formularz zwrotu oraz dowód zakupu jakim jest paragon bądź faktura. Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu.

NADAJ PRZESYŁKĘ

Kliknij w przycisk na dole i nadaj swoją przesyłkę w wygodny sposób. Wybierz jedną z dostępnych opcji nadania. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe

WYŚLIJ PACZKĘ

Wyślij paczkę w wybranym przez siebie paczkomacie. Do wyboru masz ponad 22 000 punktów nadania.

CZEKAJ NA PIENIĄDZE

Poczekaj na zwrot pieniędzy, które zwrócimy Ci w ciągu 7 dni. Zwrot środków nastąpi na numer konta, który został podany w wypełnionym przez Ciebie formularzu.

Koszt nadania paczki (10zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.

lub wyślij inną dowolną formą wysyłki na adres:

Meditrendy Magazyn Główny
Dział Wymian i Zwrotów
tel. 690240661
ul. Huculska 87
42-280 Częstochowa

WYMIANY

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Wybrany rozmiar jest nieodpowiedni lub fason źle leży na Twojej figurze?
Nie musisz się tym przejmować! W naszym sklepie wymienimy każdy odesłany produkt na inny wybrany przez Ciebie z naszej oferty.

Sprawdź kiedy przyszła do Ciebie przesyłka. Jeśli nie minęło jeszcze 14 dni od jej odebrania możesz przystąpić do wymiany.
Co musisz zrobić aby rozpocząć proces wymiany?

  1. Rzeczy, które chcesz odesłać przygotuj w następujący sposób:
    • odsyłane rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania
    • muszą posiadać oryginalne opakowanie - prosimy o staranne złożenie rzeczy do woreczków foliowych lub pudełek
    • muszą posiadać komplet metek produktowych - produkty bez metek nie będą podlegać wymianie
  2. Wypełnij formularz wymiany - znajdziesz go poniżej w linku lub w przesyłce z zamówieniem
    POBIERZ FORMULARZ WYMIANY
  3. Do formularza dołącz oryginał paragonu lub faktury (w przypadku faktury wystarczy podać jej numer na formularzu)
  4. Wypełniony formularz wraz z dokumentem sprzedaży włóż do środka paczki
  5. Paczkę wyślij na adres naszej siedziby Pocztą Polską lub dowolną firmą kurierską.

     

    UWAGA!!! Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem oraz, że nie odbieramy paczek z Paczkomatów i Punktów Odbioru takich jak Stacje Orlen, Sklepy Żabka itp...

  6. Po otrzymaniu paczki poinformujemy Cię o tym fakcie smsem i mailem.
  7. Wymiana produktów trwa w zależności od stanów magazynowych od 2 - 15 dni roboczych. Jeśli chcesz się dowiedzieć o przewidywanym okresie oczekiwania na wymianę, zadzwoń na naszą infolinię: 690 240 661. Jeśli nie będziemy w stanie wymienić produktu z uwagi na brak asortymentu na magazynie, bezzwłocznie zwrócimy Ci pieniądze w celu zakupu innego towaru.
  8. W przypadku kompletów dopuszczamy wymianę zarówno całego kompletu jak i jednej jego części, więc możesz odesłać cały komplet lub tylko bluzę lub spodnie.
  9. W przypadku różnicy w cenie wynikającej z wymiany na produkt droższy lub tańszy informujemy, że nadwyżka zwracana jest na podany w formularzu numer konta, a dopłata pobierana przez kuriera w trakcie dostawy lub płatna w Paczkomacie.
  10. Za usługę wymiany i wysyłki pobieramy kwotę 10zł płatną u kuriera lub w Paczkomacie.

ZWROTY

GWARANTUJEMY 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (D. U. 2014 r. poz. 827), jeśli towar nie był używany lub w żaden sposób zniszczony, można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość klient odsyła towar na koszt własny. Jeżeli skorzystasz z Szybkich zwrotów, koszt nadania paczki (10zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru.

ZASADY ZWROTU:

Zwracany produkt musi być:

  1. Wyposażony w formularz zwrotu:
    POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
  2. W stanie nienaruszonym (nienoszący śladów użytkowania)
  3. Z kompletem metek
  4. W oryginalnym opakowaniu
  5. Z dowodem zakupu:
    • paragon - prosimy o dołączenie oryginału paragonu na którym widnieje zwracany towar
    • faktura - prosimy o dołączenie kopii faktury na której widnieje zwracany towar

     

    W przypadku zwrotów częściowych wystawimy fakturę korygującą i wyślemy ją mailem na adres widniejący w zamówieniu. Zwrot gotówki jest uzależniony od formy płatności i może nastąpić poprzez system elektronicznych płatności Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym. Pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni roboczych od zarejestrowania zwrotu w naszym systemie. Klientowi przysługuje zwrot pełnej kwoty zamówienia i najtańszej formy wysyłki oferowanej przez nasz sklep internetowy. Produkt należy odesłać na własny koszt na adres:

    Meditrendy Magazyn Główny
    ul. Huculska 87
    42-280 Częstochowa

WAŻNE INFORMACJE!!!

  • Zwroty wysłane za pośrednictwem Paczkomatów InPost lub innych punktów jak Żabka, Staje PKN Orlen należy zaadresować na adres firmy. Nie jeździmy do punktów odbioru po paczki nadane do nas. Nie przyjmujemy również paczek wysłanych za pobraniem.
  • Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione na indywidualne zamówienie (np. niestandardowy rozmiar)
  • Nie przyjmujemy zwrotów produktów spersonalizowanych (hafty czy naszywki)